Zabrze - Salmopol - Zabrze

Sobota, 25 kwietnia 2009 · Komentarze(2)

Forma olimpijska i w takiej też restauracji jedliśmy obiad ( ceny też były olimpijskie).

W szóstkę wyruszyliśmy z Zabrza , by dotrzeć na Salmopol a potem wzdłuz Wisły w większości polnymi drogami wrócić do domu.

Mapka trasy z GPS
TRASA GPS

Jestem za jest tam gdzie pojeżdzić.Andy studiowalem ta trasa na dokladnej mapie i tych sciezek co my jechali nie ma !Brawo!Choc powiem szczerze że myślalem że kluczymy.Pozdro!

johanbiker- 18:47 poniedziałek, 27 kwietnia 2009

ANDY - tak myślałem że ja sobie zaniżyłem ździebko ten dystans w terenie... no ale statystyka i tak nie odda tej wspaniałej Salmopolskiej Soboty ze *Stars Globtroters Huragans* ... muszę dogłębnie prześledzić GPS-map, tam też jest ciekawie.
Dzięki raz jeszcze .... A może tak Prezesie do Zawoji boczkiem, boczkiem.. to tylko 120parę w jedną stronę, a na skróty i "Drogami Andego" być może mniej.Pomyślcie nad tym z Jankiem.
Jak by co - to dzwonię do Pani Ewy i rezerwuję "Olimpijski Obiad".
Pozdrufffka !

Terrago44 18:27 poniedziałek, 27 kwietnia 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie